У чернігівських лісах випробовують новий всюдихід

Ліси і болота чернігівського Полісся стали полігоном для випробувань нового українського всюдихода

У чернігівських лісах випробовують новий…

Плаваючу гусеничну машину вантажопідйомністю в 1 тонну спроектували і побудували не в секретному конструкторському бюро і не на промисловому підприємстві. Її автори - жителі Чернігова Павло і Олександр Точені, грамотні "технарі" і завзяті мисливці. Всюдихід вони створили під свої потреби, щоб з комфортом пересуватися по поліських болотах, пише Depo.Суми.

У цей непросто повірити, але гусеничний рушій самодіяльні конструктори спроектували і виготовили самі. Його перевага перед колісним ходом в тому, що гусениці не ушкоджують шар моху на болотах, та й питомий тиск на грунт створюють набагато менше.

На думку творців, ці достоїнства стоять всіх клопоту пов'язаних з розробкою гусениць, опорних і провідних ковзанок для них. Недоліки гусениць - гучність і знос траків - автори проекту усунули, застосувавши гумовотканинні стрічки замість гусеничних ланцюгів і пневматичні опорні катки.

Двигун всюдихода - дизельний 2,0-літровий Mercedes, коробка передач і ведучий міст - від задньопривідної Toyota. Найскладніші вузли трансмісії - бортові фрикціони (управляється мисливський всюдихід по-танковому) - виготовили самі, застосувавши планетарні колісні редуктори від списаного автобуса.

Комфорт пасажирам забезпечує опалювальна кабіна місткістю п’ять чоловік. На даху влаштовано два люка, через які можна спостерігати за околицями. Трофеї та ще кілька пасажирів можна взяти у відкритий кузов, який, до речі, теж має свого роду опалення - обдув теплим повітрям від радіаторів дизеля.

У чернігівських лісах випробовують новий всюдихід  - фото 1

У чернігівських лісах випробовують новий всюдихід  - фото 2

У чернігівських лісах випробовують новий всюдихід  - фото 3

У чернігівських лісах випробовують новий всюдихід  - фото 4

Машина легко долає засніжені ділянки, заболочений грунт, дрібнолісся, зарості очерету. Рівень шуму - що в салоні, що зовні - невеликий, набагато менше, ніж можна було б очікувати від гусеничного транспортера спорядженої масою 2,5 т. 

Позначається те, що двигун добре за капотований й до того ж працює "упівсили" через високий передавального числа трансмісії (1:16). 

На даний момент програма ходових випробувань близька до завершення, результати відповідають очікуванням авторів, повідомляє Автоцентр

Поведінку машини на плаву також вже частково випробувано й оцінено позитивно.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Чернігів

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme